piątek, 17 sierpnia 2012

Zlot YouTube - Dzień pierwszy


Uważnie obserwuję, a wręcz jestem fanem kilku youtuberów, więc uznałem że to dobry pomysł aby udać się na zlot YouTube.


Idąc Krakowskim Przedmieściem, zauważyłem że przed Kolumną Zygmunta ustawiła się już spora grupka osób. Gdy podszedłem bliżej trochę się zdziwiłem, a można nawet powiedzieć że się zawiodłem. Jestem świadomy tego że na polskim youtube średnia wieku nie jest wysoka, ale myślałem że średnia wieku na tym zlocie będzie trochę wyższa. Mogę śmiało twierdzić że nie przekroczyła 16. Mówi się trudno. Mieliśmy czekać tam 15 min ale skończyło się chyba na jakiś 45 min. (Kamil Scheicht i Adam z MacieCioszki pojawili się dużo później) Nie chcą marnować czasu wyciągnąłem komórkę i zacząłem grać w Bubble Shoot. Gra mnie naprawdę wciągnęła i w każdej wolnej chwili próbuję przejść kolejny poziom. W międzyczasie jakiś gimbus który ma paracie na szkło, zaczął skakać wokół "w rytm muzyki", gdy wszyscy już go nagrali odjechał, sprawiając mi tym wielką przyjemność. W końcu przeszliśmy na docelowe miejsce integracji, czyli do Cudu Nad Wisłą (więcej o Cudzie w sobotnim tekście). Właściwie od razu poszedłem po piwo. Usiadłem, rozejrzałem się i stwierdziłem że trzeba się gdzieś dosiąść, bo ludzie tam nie byli chętni do rozmowy i jakiegokolwiek kontaktu. Na początku dosiadłem się do GabuVlog, MacieCioszki, GlamPaulaTV i innych osób których nie znałem. Był też Darek Gutkowski ale cały czas gdzieś się przemieszczał. Posiedziałem tam chwilę i stwierdziłem że jak na razie wszyscy kiepsko się integrują, więc zmieniłem miejsce. Na zlot przyszedł również Maciej Budzich znany również jako MediaFun. Usiadłem obok niego, chwilę posiedziałem w krępującej dla mnie ciszy, ale jak już rozpocząłem rozmowę tak zostałem tam do końca zlotu. Po pewnym czasie przyszli również Podróżniccy oraz Ilona z Blogostrefy. Spędziłem naprawdę fajny dzień, pogoda dopisała, miejsce super i ludzie również. Zakończyłem go w BurgerKingu z Whooperem :) Zlot oceniam pozytywnie chociaż uważam że "organizatorzy" powinni na przyszłym zlocie zaplanować jakieś atrakcje które przełamią pierwsze lody.


Dzisiaj dzień drugi, ciekawe jaka będzie frekwencja, wczoraj było około 50 osób. Jeżeli chcecie przyjść to bądźcie o 15 przed Kolumną Zygmunta.
Info o zlocie: www.facebook.com/events/331128496980704/


PROFILE NA FACEBOOKU:
Blogostrefa: www.facebook.com/blogostrefa
GabuVlog: www.facebook.com/GabuVlog
GlamPaulaTV: www.facebook.com/GlamPaulaTV?ref=ts
MacieCioszki: www.facebook.com/MacieCioszki
DGSHOWTV: www.facebook.com/DGSHOWTV
Kamil Scheicht: www.facebook.com/kamilscheicht
Podróżnicy: www.facebook.com/podrozniccy
Cud Nad Wisłą: www.facebook.com/CudownieNadWisla
Bezpośredni Bloger :) www.facebook.com/Bezposredni.Bloger

0 komentarze:

Prześlij komentarz