sobota, 18 sierpnia 2012

Zlot YouTube - Dzień Drugi


Wczoraj zakończył się zlot You Tube. Drugi dzień pod pewnymi względami lepszy od pierwszego. Wszyscy się już poznali więc mało kto siedział samotnie. Jak tylko przyszedłem, kupiłem piwo i usiadłem żeby trochę odpocząć, poszedłem spać o 2 w nocy więc byłem odrobinę zmęczony. Siedziałem, piłem i rozkoszowałem się dobrą pogodą. Po pewnym czasie przysiadł się do mnie Darek, Gabu i GlamPaula. Porozmawialiśmy sobie, okazało się że ja i Darek pochodzimy z tych samych okolic. Namówili mnie na zareklamowanie swojego bloga. Rozdałem kilka moich naklejek  :)

fot. GabuVlog

Po dniu miałem pewność że większość osób tworzy coś na youtube. Gdzie nie podszedłem, tam słyszałem rozmowę o kręceniu, obrabianiu itd. Nie ma się czemu dziwić w końcu to zlot YouTube. Myślę że frekwencja była porównywalna z tą z pierwszego dnia. Wczoraj upewniłem się że ten zlot naprawdę się udał. Chyba nie było osób które wyszły z Cudu Nad Wisłą niezadowolone. Już teraz czekam na następny.

fot. Adam Serek

No to teraz słów kilka o Cudzie Nad Wisłą. Miejsce nad przy samej rzecze to bardzo dobry pomysł, można tam odpocząć zwłaszcza w słoneczne dni. Całe miejsce jest urządzone w prosty oraz pomysłowy sposób. Kilka kontenerów w których mieści się bar, scena, skład leżaków i kilka innych. Jako siedzenia i stoliki służą drewniane palety. Ceny takie jak wszędzie. 8zł za piwo. Duży plus dla obsługi za to, że  podczas lania , gdy powstało za dużo piany, odlewano ją i dolewano piwa. Widać że zależy im na klientach. Nastawili się głownie na alkohole, można tam zjeść kilka "dań" z grilla, ale wybór nie jest duży. Miejsce naprawdę godne polecenia. Idealne miejsce na spędzanie, letnich wieczorów.




PROFILE NA FACEBOOKU:
GabuVlog: www.facebook.com/GabuVlog
GlamPaulaTV: www.facebook.com/GlamPaulaTV?ref=ts
MacieCioszki: www.facebook.com/MacieCioszki
DGSHOWTV: www.facebook.com/DGSHOWTV
Kamil Scheicht: www.facebook.com/kamilscheicht
Cud Nad Wisłą: www.facebook.com/CudownieNadWisla
Bezpośredni Bloger :) www.facebook.com/Bezposredni.Bloger

4 komentarze:

Ale pozytywna relacja! Cieszę się, że mogłam Cię poznać. Na samym początku zrobiłam Ci małą reklamę na facebooku, bo podoba mi się to co piszesz na blogu :) Pozdrowienia

Dziękuję za miłe słowa :)

Skorzystałem z majej reklamy! :D Ciekawe :D

Ja także od GlamPauli i bardzo mi się podoba :D

Prześlij komentarz