środa, 29 sierpnia 2012

Crispy Natural serowe - Nie polecam


Byłem dzisiaj na zakupach w Almie. W międzyczasie naszła mnie ochota na małą przekąskę. Biegając wokół sklepowych półek, natrafiłem na chipsy serowe. Widziałem gdzieś plakat promocyjny i chciałem ich spróbować. Cena była zachęcająca, jak na taką "egzotyczną" nowość, bo około 2zł. Dla bezpieczeństwa kupiłem Next "owocowo-herbaciany napój" produkowany przez Tymbark. Zawsze przy smakowaniu nowych produktów, warto mieć coś co "zabije", ewentualny zły smak.



Wnętrzności



Opakowanie prezentuje się naprawdę znakomicie. Jest czarne, nie błyszczy się jak większość, tylko jest matowe co nadaje mu elitarności. Mamy oczywiście na nim zdjęcie sera oraz cebuli (wybrałem te o smaku cebulowym). Na górze przed smażeniem, a na dole po. Byłem bardzo pozytywnie nastawiony do tych "chipsów" jednak gdy otworzyłem paczkę....zaczęły sypać się minusy. Po pierwsze, jak zwykle dużo powietrza mało chipsów, po drugie nie zgadzał się wygląd (zwłaszcza cebuli) z tym co było pokazane na opakowaniu. Cebula niczym nie przypominała tej ładnie usmażonej z opakowania, nie wyglądała jak krążek cebulowy z fast foodów, raczej jak rozjechany kot, wyschnięty na wiór, bo leżał kilka dni na słońcu, zanim go zdrapano. Jednak nie zraziło mnie to aż tak bardzo żeby nie spróbować. Wygląd i smak to dwie różne rzeczy i często, jedno różni się znacząco od drugiego. Miałem nadzieję że smak wynagrodzi mi wygląd.
Biorę pierwszy kęs i.... nawet smaczne. Jednak po chwili dociera do mnie smak pieprzu. Nie żaden łagodny dla polepszenia smaku, a tsunami pieprzy. Nie dało się ugryźć chipsa, bez popijania go dużym łykiem Next. Moja intuicja mnie nie zawiodła i bardzo dobrze że kupiłem Next. Cebula nie była aż tak tragiczna. Smakowała na pewno o niebo lepiej niż ser, ale była straszliwie wyschnięta i spłaszczona.

Podsumowując. Pomimo bardzo pozytywnego nastawienia na początku, nie polecam chipsów serowych. Mogę Wam za to polecić napój Next. Produkowany przez Tymbark, nie ustępuję w niczym zagranicznym konkurentom.


FACEBOOK:

Tymbark: www.facebook.com/Tymbark
Next: www.facebook.com/TymbarkNext
Chipsy serowe: www.facebook.com/rewolucyjnechipsyzsera

Mój facebook: www.facebook.com/Bezposredni.Bloger

0 komentarze:

Prześlij komentarz