wtorek, 7 sierpnia 2012

YOURYOU.PL



Podczas przeglądania Facebookowych postów natrafiłem na post Wyborowej (chodzi o tą wódkę) Zapraszali w nim "do W-yjątkowego klubu tylko dla W-tajemniczonych" . Zaciekawiło mnie to.


Wszedłem na stronę youryou.pl Tradycyjnie musiałem podać datę urodzenia. Od razu pokazała się ankieta. Jednak nie taka zwykła w której trzeba zaznaczyć np. co się lubi przez kliknięcie w kwadracik lub kółeczko. Na górze strony pojawia się stwierdzenie np. "Picie alkoholu to przyjemność" a u dołu strony mamy skalę, na której zaznaczamy w jakim stopniu zgadzamy się z danym stwierdzeniem. W tle przy pierwszym "pytaniu" towarzyszy nam zdjęcie z jakiejś imprez. Oczywiście jest to ustawiane zdjęcie na którym wszyscy świetnie się bawią.  Nie wiem kto wymyślił że świetną imprezę, mamy rozpoznać, po ludziach którzy mają maksymalnie rozwarte usta i zaciśnięte oczy i najlepiej żeby jeszcze podskakiwali. Chociaż lepsze takie zdjęcie w tle niż np. jednokolorowe tło. Zdjęcia przy każdym pytaniu są inne. Ankietę wypełnia się przyjemnie i nie miałem problemu z zakończeniem jej. Co jest wyczynem bo z reguły ankiety są bardzo nudne.





Od razu w regulaminie sprawdziłem  jakie są profity z uczestnictwa w klubie. Okazało się że zapowiada się ciekawie:



Dzisiaj dostałem maila z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej alkoholi jakie pije. Wśród uczestników rozlosowane zostaną tablety i aparaty cyfrowe.

Początek jest obiecujący i mam nadzieję że się nie zawiodę.

Profil Wyborowej na Facebooku: www.facebook.com/wyborowapolska
Strona klubu: youryou.pl

Zapraszam również na mój fanpage na Facebooku: www.facebook.com/Bezposredni.Bloger

0 komentarze:

Prześlij komentarz