niedziela, 5 sierpnia 2012

Lekko Stronnicze Piwo



Byłem wczoraj na Lekko Stronniczym Piwie. Myślałem że jak przyjdę o 18 to jeszcze uda mi się wejść, jednak myliłem się. Wszedłem po ponad godzinie. Niestety nie udało mi się załapać na kręcenie odcinka. Pomimo tych wszystkich niedogodności, muszę stwierdzić że było nawet lepiej, niż na zlocie To Się Wytnie. Może to kwestia osób które przyszły, a może to zasługa Włodka i Karola? Jedno jest pewne, było to naprawdę udane piwo. Udało mi się porozmawiać z Włodkiem, przyszedł nawet Maciej Budzich z którym również zamieniłem kilka słów, jednak nie zarzuciłem go mnóstwem pytań i nie pochwaliłem się swoim blogiem. Osobnik który siedział obok mnie nie krępował się, przed małą promocją, swojego bloga oraz próbował (próbował bo nie wyszło mu to najlepiej) pochwalić się swoją wiedzą i przemyśleniami na tematy internetowo-techniczne. Już teraz wiem że na kolejne LS Piwo w Warszawie przyjdę z godzinnym wyprzedzeniem.

Po spożyciu tytułowego piwa odezwał się głód. Miałem ogromny dylemat czy iść do McDonalda który znajduje się najbliżej mojego przystanku, czy może wydłużyć moją drogę i iść do KFC, żeby wypróbować nowy zestaw "Strips DeLuxe Box". Zawsze w tak dramatycznych momentach przychodzi mi z pomocą moneta o nominale 1 złoty polski. Powiedziałem sobie "Reszka idę do KFC, orzeł idę do McDonalda". Rzuciłem, przewróciłem na dłoń i....orzeł. Byłem szczęśliwy bo nie musiałem już dalej iść. Nowy box w KFC kosztuje 21,5zł więc postanowiłem że kupię coś w podobnej cenie. Zamówiłem powiększony zestaw z McChicken'em (16,5zł) oraz 2forU (5zł) czyli małe frytki i do wyboru: hamburger, cheeseburger, kurczakburger lub SnackWrap. Zapłaciłem 22,5zł i ledwo co zmieściłem w sobie te wszystkie frytki.
McZestaw + 2forU



Nie wiem dlaczego McDonald dopiero teraz wprowadził zestaw 2forU. Jest to odpowiedź na B-Smart z KFC oraz King Deal z Burger Kinga. Według mnie taki zestaw powinien pojawić się już bardzo dawno. 5zł to dobra cena za małą przekąskę którą może zjeść w biegu. Mam nadzieję że 2forU zagości w McDonald's na długo. 
2forU + Shake (który nie jest dobrym
sposobem na ugaszenie pragnienia)







Lekko Stronniczy na Facebooku: www.facebook.com/lekkostronniczy
oraz na youtube: www.youtube.com/user/lekkostronniczy

PS Jeżeli dotarłeś do końca tekstu to polub mnie na Facebooku. Możesz zrobić to szybko i bezboleśnie klikając "Lubię to!" w okienku w prawym górnym rogu bloga .  Dziękuję :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz