poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Inspiracje


- Kolejny tydzień, kolejne inspiracje -

Dwa dni temu swoja premierę miała najnowsza kolekcja Turbokolor. Jest to kolekcja na jesień i zimę, więc wybrałem dla Was dwie kurtki. W ciągu tego tygodnia pojawi się obszerniejszy tekst o nowej kolekcji.








Nie wiem jak dokładnie będą wyglądały moje domy, mieszkania, wille, apartamenty oraz lofty, ale mam kilka elementów/rozwiązań które na pewno się w nich znajdą. Jednym z nich jest kanapa umiejscowiona w obniżeniu. Jeżeli nie wiecie co mam na myśli obejrzyjcie zdjęcie poniżej.




Mamy dopiero sierpień ale warto pomyśleć o sylwestrze. Ostatniego świętowałem z butelką Moët & Chandon. Był to mój pierwszy "prawdziwy" szampan w życiu i mam nadzieję że uda mi się zrobić z tego tradycję.




I piosenka na dobranoc:






4 komentarze:

Nie, kurtki nie. Nie podobają mi się.
Ale kanapa jest świetna! Nigdy jeszcze takiego czegoś nie widziałam!
Nie lubię jak ktoś wrzuca piosenkę i zadowolony, a ja potem muszę tego słuchać w kółko, bo mi się wkręciło.

Na zdjęciu może nie wyglądają jakoś super, ale mogę zapewnić że na żywo są o niebo ładniejsze.

Matisyahu i kurtki (szczególnie ta z żółtym elementem) na TAK :) Pewnie gdybym tego szampana piła, to też bym na "tak" była;)
A są z tej firmy kurtki dla babeczek?

@Ilona Patro Dzięki twojemu pytaniu zauważyłem, że Turbokolor nastawił się głównie, na męską część społeczeństwa, a szkoda. Część rzeczy można uznać za unisexy ale najlepiej samemu sprawdzić:

tutaj strona Turbokolor www.turbokolor.com

a tutaj sklepu który posiada najnowszą kolekcję i pozostałości starych, ma swoją siedzibę na Mokotowskiej www.vtrn.pl można wpaść i przejrzeć się w lustrze

Jutro się tam wybieram aby obejrzeć je na żywo, przymierzyć i pomarzyć o zabraniu kilku ubrań do domu. Potem wracam do rzeczywistości i zbieram pieniądze żeby coś sobie kupić :)

Prześlij komentarz