wtorek, 24 lipca 2012

Polski Disneyland?


 Już kilka miesięcy temu czytałem o zakupie ogromnego terenu w okolicach Grodziska Mazowieckiego. Już wtedy było wiadomo że ma powstać tam park rozrywki. Jednak słysząc o wielu inwestycjach które nie dochodzą do skutku, będą już nawet w realizacji, stwierdziłem że nie ma się co za bardzo ekscytować, bo to wszystko i tak może się nie udać. Jednak parę dni temu, podczas przeglądania różnych newsów, natrafiłem na zdjęcia z imprezy, rozpoczęcia budowy Adventure World Warsaw. Impreza została zorganizowana z naprawdę dużym rozmachem. Specjalnie na imprezę inauguracyjną, został stworzony mini park rozrywki, z kilkom atrakcjami. Park ma być w całości otwarty w 2015 roku, inwestorzy nie spieszą się i według mnie bardzo dobrze. Mają już stronę internetową oraz fan page na Facebooku, gdzie posiadają już 2500 fanów. Ja na razie są bardzo aktywni, na facebooku, jak na dopiero startujący projekt. Polska to dobre miejsce na taki park, bo będą tu przyjeżdżać osoby z europy wschodniej i środkowej (gdzie takich parków brakuje). Mam nadzieję że park zostanie zbudowany, a po wybudowaniu nie będzie świecił pustkami. Jest to chyba jedna z największych inwestycji takiego typy w Polsce. Zauważyłem że Polsce bardzo służy kryzys. Coraz więcej dużych firm inwestuję w Polsce, dotąd niezauważalna teraz stała się jednym z atrakcyjniejszych miejsc na mapie Europy.





Tutaj możecie znaleźć więcej informacji o park:
www.adventureworldwarsaw.com


PS Jeżeli czytasz ten tekst to polub mnie na Facebooku. (możesz zrobić to szybko i bezboleśnie klikając "Lubię to!" w okienku w prawym górnym rogu bloga)        Dziękuję :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz