niedziela, 29 lipca 2012

BLOG FORUM GDAŃSK - NADCHODZĘ!



Mogę już oficjalnie potwierdzić że będę uczestniczył w BLOG FORUM GDAŃSK 2012. Wywalczyłem tzw. Dziką Kartę (plus przelot oraz zakwaterowanie). Daje ona gwarancję uczestnictwa w Blog Forum Gdańsk, bez potrzeby przechodzenia przez sito weryfikacji, które i tak nie dają gwarancji uczestnictwa. Wiem że ja nie miałbym szans, żeby zakwalifikować się do BFG, ponieważ jestem jeszcze mało, a wręcz w ogóle nieznany.

Konkurs odbywał się na stronie www.blogforumgdansk.wykop.pl . Na początku myślałem że odpuszczę sobie konkurs, bo i tak nie wygram. Jednak gdy tylko pojawiłem się w rankingu, na lewym boku strony, duch rywalizacji nie pozwolił mi się wycofać. Uważam że organizatorzy mieli bardzo dobry pomysł, jednak trzeba go odrobinę dopracować. Mogłem dodawać mnóstwo bezsensownych propozycji, a i tak bym wygrał. Według mnie powinna być jakaś komisja/jury, która wybierałaby najbardziej aktywnego uczestnika (była by to składowa liczby oraz jakości dodanych pomysłów, komentarzy, głosów), najciekawszy oraz najpopularniejszy wpis. Zasmucili mnie również niektórzy blogerzy, którzy uważali że jeżeli zdobędą odpowiednią liczbę głosów, to wystąpią jako prelegenci, na BFG. W tym celu oferowali swoim fanom różnego rodzaju bonusy, organizowali konkursy itp. w zamian za ich głosy. Prawda jest taka że głosy miały być tylko pomocą, dla organizatorów i nie gwarantują one uczestnictwa w BFG. Szkoda że po zakończeniu dodawania pomysłów strona trochę zamarła, a w mikroblogu pojawili się wykopowicze którzy zrobili sobie z tego miejsca hmmm...ciężko to określić. Może sami zobaczcie: www.blogforumgdansk.wykop.pl/mikroblog/
Jednak mam nadzieję że przed BFG storna trochę "ożyje".

Nie mogę się doczekać spotkania, z tymi wszystkimi blogerami, vlogerami. Będę  mógł z nimi porozmawiać, opowiedzieć o swoim blogu, stanąć oko w oko i poczuć się jak "rasowy" bloger. Spotkanie tylu czołowych blogerów, w jednym miejscu, może zdarzyć się tylko raz w roku i tylko w Gdańsku. Najciekawsze w tegorocznej edycji jest to, że odbędzie się ona na PGE Arena, gdzie rozgrywane były mecze Euro2012

Facebook Blog Forum Gdańsk: www.facebook.com/BlogForumGdansk
Strona Blog Forum Gdańsk (aktualnie jest modernizowana ale na pewno w najbliższym czasie zacznie działać): www.blogforumgdansk.pl

                                        ! ! ! UWAGA ! ! !

Jeżeli czytasz ten tekst to polub mnie na Facebooku. (możesz zrobić to szybko i bezboleśnie klikając "Lubię to!" w okienku w prawym górnym rogu bloga)         Dziękuję :D


4 komentarze:

hmm nie wiem czy takie wielkie Uwaga!! itd i prośba o lajka jest dobrym pomysłem. Ja polubiłam, bo po 1 spodobał mi sie blog, a po 2 prośba była mniejsza, nie było to takie wyraźne błaganie o lajka. Nie mówię więc, że prośba sama w sobie jest zła, nie jest i sama bym nie wpadła na to żeby polubić, a uważam to za dobry pomysł.
Co do "dziękuję"
Nie ma za co, przyjemność po mojej stronie. :)

Umieszczając te informacje chciałem zmobilizować czytelników do polubienia mnie na Facebooku, bo nie miałem ani jednego fana a jak ktoś już kliknął "Lubię to!" to po chwili zmieniał zdanie i znowu liczba fanów wynosiła równe 0. Może teraz jak już mam kilku fanów nie będę tego wklejał...?

Wklejanie ma sens bo dlatego, że wkleiłeś polubiłam.
Chodzi tylko o formę. nie musisz zmieniać koloru ani pisać uwaga bo ludzie z rozmachu i tak przeczytają :)

Prześlij komentarz