środa, 4 lipca 2012

Finansometr ING




Posiadam konto w ING. Dzisiaj kupując bilet do kina, przy okazji sprawdziłem stan konta. Jadąc kursorem po kolejnych ikonach, kątem oka, na końcu szeregu, zauważyłem coś nowego. Klikam w mała okrągłą ikonę, a moim oczom ukazał się.... Finansometr! Na początku byłem zaskoczony. Jakieś wykresy, liczby, symbole. Jednak okazało się że wszystko jest naprawdę proste, przejrzyste, a co najważniejsze przydatne. Jest to...sam nie wiem jak to nazwać? Może system? Tak jest to system (sprawdziłem na stornie ING). Pomaga on nam, w kontrolowaniu naszych finansów. Dzięki niemu możemy sprawdzić nasze przychody, wydatki a nawet prognozy na następne miesiące. Każdy nasz zakup przypisywany jest do jednej z kilku kategorii (możemy tworzyć własne kategorie). Jeżeli kupiliśmy coś za gotówkę, to możemy dodać dany zakup "ręcznie". System sam dodaje zakupy oraz "uczy się" nowych kategorii i przypisanych do nich produktów.  Według mnie jest to bardzo dobry ruch ze strony ING. Nareszcie nie musimy wypychać portfela toną rachunków, aby policzyć ile wydaliśmy, lecz wystarczy zalogować się na nasze konto. Świetny system dla osób które muszą kontrolować swoje wydatki np. zakupoholiczki i ich mężowie czy studenci (właśnie wpadłem na pomysł aby dodać ikonkę - alkohol :D )
Świetny system! Nie wiem czy w innych banach też taki istnieje ale szczerze nie obchodzi mnie to ważne że ING go ma. W ostatnich miesiącach ING w Polsce prężnie się rozwija i reklamuje. Mam nadzieję że nie zwolnią tempa i zdobędą kilku klientów.

                                       

PS Muszę również pochwalić ich mobilną aplikację bankową która jest jeszcze lepsza niż Finansometr.

PS2 Jest to moje zdanie (zdanie klienta ING) i możecie mnie posądzać o stronniczość jednak uważam że Finansometr oraz ich mobilna aplikacja są naprawdę wartościowymi "produktami" które na pewno wybijają się na tle innych banków.

PS3 Jeżeli czytasz ten tekst to polub mnie na Facebooku. (możesz zrobić to szybko i bezboleśnie klikając "Lubię to!" w okienku w prawym górnym rogu bloga)        Dziękuję :D


0 komentarze:

Prześlij komentarz