sobota, 21 lipca 2012

Kim naprawdę jest Grażyna Żarko?

NAJPIERW OBEJRZYJ POTEM PRZECZYTAJ

W ostatnich tygodniach głośno było o filmach, kręconych przez niejaką Grażynę Żarko. Były to filmy momentami bardzo kontrowersyjne i jak to określił ROJO "Nie dało się obok nich przejść obojętnie". I jak na Polaków przystało nie mogło zabraknąć hejtingu, a jak wiadomo jesteśmy w tym mistrzami. Osobiście nie śledziłem tych filmów, wiedziałem że istnieją i mniej więcej co zawierają. Myślałem że to kolejna starsza osoba która dopiero co odkryła internet i próbuję nawrócić wszystkich internautów. Jedyne co mnie dziwiło, to że film miał podkład muzyczny, efekty itd.
Jednak dzisiaj rano na facebooku zauważyłem film pt. "Gr@żyna" a w miniaturce można było zobaczyć właśnie tytułową Grażynę oraz jakiegoś mężczyznę. Pomyślałem że komuś udało się przeprowadzić z nią wywiad. Myliłem się, ten film to coming out. Okazało się że Grażyna Żarko to stworzona na potrzeby projektu, fikcyjna postać, grana przez emerytkę, która od kilku lat dorabia jako statystka. Jedną z osób, które stworzyły projekt, jest kamerzysta Barbary Kwarc. Chcieli sprowokować internatów i udało się, aż za dobrze. W filmiku możemy zobaczyć fragmenty innych filmów, nagranych przez tych znanych i mniej popularnych, a czasami w ogóle nie znanych youtuberów, którzy naśmiewają się z Grażyny Żarko, a nawet grożą jej, że ją zabiją pokazując narzędzie zbrodni np. kilof. Autorzy chcieli pokazać jak łatwo manipulować ludźmi, do czego mogą posunąć się osoby chcące zarabiać na youtube, jak "rozwnięty" jest hejting w Polsce i jak niedorozwinięci są ludzie którzy z niego korzystają. W filmie nie zabrakło fragmentów z kanałów naprawdę znanych youtuberów jak wcześniej wspomniany ROJO czy Maciej Budzich (który odkrył już wcześniej kto stoi za tym projektem i że to ściema, co nie zostało pokazane w filmiku).
Teraz gdy okazało się że to wszystko nieprawda ludzie zaczynają przepraszać. I zastanawiam się dlaczego dopiero teraz? Dlaczego w ogóle przepraszają? Wcześniej im nie przeszkadzał że kogoś obrażają? Ciekawe co teraz myślą ludzie którzy grozili tej kobiecie że ją zabiją? Nie jestem przeciwny przeprosinom, uważam że powinny się one pojawić ale chyba jest już za późno. Najlepsze podsumowaniem tych przeprosin znajduje się na kanale Wybuchające Beczki:

PS Jeżeli czytasz ten tekst to polub mnie na Facebooku. (możesz zrobić to szybko i bezboleśnie klikając "Lubię to!" w okienku w prawym górnym rogu bloga)        Dziękuję :D

Zastanawiam się co teraz myśli, użytkownik o nicku SerafinVLOG,  który kierował pytanie do Grażyny Żarko, czy uważa że ludzie są idiotami. Strzelił sobie we własną stopę.

Mam nadzieję że ta akcja skłoni ludzi do refleksji. Polski internet wyzbędzie się paru hejterów. I może w końcu w polskim internecie liczba hejterów będzie mniejsza niż zwykłych użytkowników.

0 komentarze:

Prześlij komentarz