niedziela, 8 lipca 2012

OKIENKO - najlepsze frytki w mieście


Zrobiłem sobie wczoraj wieczorny spacer i zgłodniałem. Pomyślałem żeby odwiedzić słynne OKIENKO. Doszedłem na miejsce. Nazwa nie wzięła się z powietrza, rzeczywiście jest tam okienko przez które składamy i dostajemy zamówienie. Na początku wybieramy porcję, ja wziąłem małą za 5zł (duża jest za 8zł). Porcje są warte swojej ceny. Do frytek możemy dobrać sos (koszt 1zł), a jest naprawdę duży wybór. Są one robione na miejscu, co jest kolejnym plusem. Listę sosów mamy napisaną na kafelkach tuż przy okienku. Ja wybrałem musztardowo-miodowy. Sos był bardzo dobry i było go naprawdę dużo. Pierwszy raz jadłem frytki z tym sosem i stwierdziłem że wolę go jednak w połączeniu z innym jedzeniem, co nie zmienia faktu że był naprawdę dobry. Frytki są przepyszne, świeżo smażone, podawane w papierowym rożku. Na miejscu możemy również kupić małe pączki oraz różnego rodzaju napoje. Przed "lokalem" stoją leżaki na których możemy wygodnie usiąść i zjeść nasze frytki. Super klimat, przemiła obsługa i świetne jedzenie. Polecam!

PS OKIENKO znajduje się na Polnej 22

                                                                     ! ! ! UWAGA ! ! !

Jeżeli czytasz ten tekst to polub mnie na Facebooku. (możesz zrobić to szybko i bezboleśnie klikając "Lubię to!" w okienku w prawym górnym rogu bloga)         Dziękuję :D


1 komentarze:

najlepsze to sa w okienku, ale renesansu na francuskiej. eot.

Prześlij komentarz