sobota, 21 lipca 2012

Burgery z Soul Food Bus

Burger 

Jakiś tydzień temu wybrałem się nad Wisłę. Pojawiłem się tam dosyć późno, więc nic ciekawego mnie nie spotkało. Z racji tego że nie jadłem kolacji, szybko stałem się głodny. Zacząłem myśleć gdzie by się tu wybrać, żeby coś "przegryźć". Przypomniałem sobie o Soul Food Bus, który zapowiadał na fejsie że w weekend będą stacjonować przy Stacji Balon. Pomyślałem że to świetny wybór, od dawna chciałem spróbować ich słynnych burgerów. Przeszedłem most Świętokrzyski i moim oczom ukazał się wielki pomarańczowy balon (muszę się kiedyś wybrać do Stacji Balon i zobaczyć Warszawę z perspektywy...   balonu) jednak nie wiedziałem tam żadnego czerwonego busa. Zdecydowałem się obejść wszystko dookoła i tak moim oczom ukazał się Soul Food Bus, stał na parkingu za/obok balonu. Wielki, czerwony, prostokątny pojazd, a w nim grill i wielka tablica z menu. Udało mi się trafić na mały ruch, pewnie dlatego że jeszcze kilka minut wcześniej, padał ulewny deszcz. Zdecydowałem się na burgera CHEESE BACON-bekon, edam, pomidor, sałata, cebula (czerwona) no i oczywiście 100% wołowiny oraz ketchup i musztarda. Do wyboru mamy jasną i ciemną bułkę, ja wybrałem oczywiście jasną. Fajne jest to że wszystko widzimy, jak nasze jedzenie i w jakich warunkach jest przygotowywane. Burgery pakowane są w biały arkusz papieru (taki pokryty z jednej strony folią czy czymś innym.....) Gdy tylko go ugryzłem, od razy wiedziałem że jest to najlepszy burger, jakiego kiedykolwiek ,w swoim krótkim życiu jadłem. Czerwony bus serwuje również quesadillas, kanapki oraz sałatki a właściwie sałatkę.

Menu
Następnym razem skuszę się chyba na quesadillas bo wyglądały naprawdę smakowicie. Może dzisiaj?

Soul Food Bus na Facebooku: www.facebook.com/soulfoodbus
Stacja Balon: www.stacjabalon.pl

PS Jedynym minusem jest to że podczas jedzenia miałem wielką ochotę na frytki. Soul Food Bus powinien stanąć kiedyś przy OKIENKU żebyśmy mogli zajadać się pysznymi burgerami oraz chrupiącymi frytkami :)


AKTUALIZACJA: SoulFoodStacja została przeniesiona! Aktualnie znajduje się na ul. Wał Miedzyszyński 407, tuż przy odkrytych basenach. Miejsce zaznaczone jest sztućcami na mapce.


                                                                     ! ! ! UWAGA ! ! !

Jeżeli czytasz ten tekst to polub mnie na Facebooku. (możesz zrobić to szybko i bezboleśnie klikając "Lubię to!" w okienku w prawym górnym rogu bloga)         Dziękuję :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz