niedziela, 2 grudnia 2012

Niech Kuźniar już zamilknie!


Każdy kto ma telewizor, zna Jarosława Kuźniara. Prowadzi poranny program, na TVN24, pt. "Wstajesz i wiesz".
Właśnie tam go poznałem. Mój codzienny rytuał wyglądał następująco: wstawałem codziennie rano, włączałem telewizor i witałem sie z Jarkiem. Jarek towarzyszył mi przez długi czas podczas każdego śniadania. Lubiłem go, dogadywaliśmy się, jednak od pewnego czasu nie mogę go......Zdzierżyć, a raczej tego co pisze na swoim twitterze i facebooku.

Wszystko zaczęło się od Pierwszej edycji X-factor. Został wyjęty ze swojego dziennikarskiego akwarium i wyrzucono go do morza show biznesu. Od początku wiedziałem, że to zły pomysł. Nie mógł się tam odnaleźć. Chciał rozmawiać z uczestnikami jak Marcin Prokop i rzucać dowcipem jak Kuba Wojewódzki. Jedyne co z tego wyszło, to sztywna kłoda z mikrofonem, na środku sceny. Podczas tych dwóch edycji X-factor nie śmialiśmy się z Jarkiem, a śmialiśmy się z niego.
Teraz nadchodzi 3 edycja, a Kuźniar majestatycznie ogłosił, że zakończył swoją przygodę z programami rozrywkowymi i zamierza całkowicie zaangażować się w poważne dziennikarstwo.
A prawda jest niestety smutna i każdemu znana, że Jarek był po prostu słaby i wszyscy tylko czekali na nowego prowadzącego.

Teraz mamy poważnego dziennikarza. Żegnamy Jarka, a witamy Pana Kuźniara, resztki humoru które ten Pan posiadał postanowił schować głęboko w szufladzie. I tak z rzeczy śmiesznych, dla ogółu wywołujących uśmiech na twarzy, Pan Kuźniar robi skwaszoną minę i ogłasza tragedie narodową.

(kliknij aby powiększyć)

Na pierwszy ogień idzie Chajzer junior i jego materiał o tym, jak robi się newsy do telewizji. Wszyscy się uśmiali, poprawili sobie humor na resztę dnia, a Pan Kuźniar napisał na swoim słynnym twitterze, że Chajzer "zwymiotował do własnego gniazda" i czeka aż stanie się on "bardziej odważny", a cały wpis okraszył tagiem "#glupotanieboli". To prawda że głupota nie boli, w Pana wypadku także.


Teraz powstała kolejna afera. Okazało się ze podczas wyborów prezydenckich w USA, dziennikarz (z TVN24) w studiu, rozmawiał przez SKYPE, z osobą rzekomo mieszkająca w Stanach, jednak jak widać na nagraniu znajdowała się ona w Polsce, podczas rozmowy nie miała na sobie spodni, a obok koledzy umierali ze śmiechu.
Pan Kuźniar nie omieszkał tego skomentować. Jest mu żal wszystkich których to śmieszy, a nie smuci bo jest to zwykle gówniarstwo.


Do Pana Kuźniara

Chce wszem i wobec oznajmić że mnie to śmieszy, a gówniarstwem tego nazwać nie mogę. Jest to dowcip jak każdy inny ( w przeciwieństwie do Pana dowcipów jest śmieszny) Jeżeli chce Pan kogoś nazywać gówniarzami, to może Pan wstać sobie ze swojego dziennikarskiego stołka, przejść kilka kroków po redakcji, do tej osoby co na antenę wpuszcza każdego, kto powie że jest z USA i do niej mieć pretensje, a TVN powinien obrócić to w żart, a nie zamiatać pod dywan.

Niech Pan trochę odpocznie od mediów społecznościowych. Niech się Pan dobrze wyśpi, a na pewno będzie lepiej. Poranne wstawanie, a co za tym idzie, niewysypianie się, jest naprawdę szkodliwe. 


Twitter Pana Kuźniara: twitter.com/jarekkuzniar

3 komentarze:

a mi się wydawało, że byla jedna edycja X-Factora a teraz będzie druga. coś przeoczyłam? ;)

@diella
W pierwszej edycji jurorką była Maja Sablewska, a w drugiej Tatiana Okupnik.

Kuźniar od samego początku mnie wkurzał. Nie wiesz jak się ucieszyłem kiedy przeczytałem, że nie będzie go w następnej edycji :) (dzięki za tą informacje, bo szczerze mówiąc wcześniej o tym nie wiedziałem, a i humor mi się poprawił :)

Prześlij komentarz