sobota, 1 grudnia 2012

Informacje - te ważne i te mniej istotne

Chwilowe przerwy w pisaniu, spowodowane są tym, że wdrażam kilka zmian na blogu, część już została zakończona, kilka przede mną, częśc jest mało istotna i nie zauważalna, jednak niektóre na pewno żauważycie.
No i dosyć często, robię sobie przerwę od blogowaniu, aby postudiowac i popracować.

W dzisiaj, a najpewniej jutro pojawi sie jakiś nowy tekst. Odwiedziłem wczoraj zapikankobus, ale muszę tam zjeść jeszcze ze dwa razy, żeby wyrobić sobi o nim Pełne zdanie. wpadłem tam w biegu i tak samo szybko zjadłem zapikankę.

Dzisiaj wybieram sie do pałacu prezydenckiego, ale coś czuje ze będę tam za późno, a kolejka będzie ooooggggrrrooommmnnnaaa.
Potem skocze do PKiN na targi mikolajkowe, a następnie wrócę pod kolumnę Zygmunta, aby obejrzeć moment zapalenia choinki świątecznej.

Na facebooku czytałem że o 17:15 , na Nowym Świecie, Wedel będzie rozdawał jakieś słodycze. Na Pewno mnie tam nie zabraknie.

0 komentarze:

Prześlij komentarz