poniedziałek, 24 grudnia 2012

E-prezenty


Pewnie jak większość Polaków tak i Wy, będziecie dzisiaj wręczać swoim bliskim prezenty. Obdarowywanie kogoś jest naprawdę przyjemne, lubimy kiedy na czyjejś twarzy pojawia się uśmiech, podczas rozgrywania papieru. Chcemy aby prezent podobał się i nie leżał zapomniany w szafie.

Najtrudniejszym momentem, podczas "procesu" obdarowywania kogoś jest wybór prezentu. Godziny spędzone w sklepach i internecie, na przemysleniach czy warto to kupić, czy mu sie to spodoba itd.

Ja też zawsze mam takie dylematy, jednak w tym roku, zdecydowałem się przeprowadzić pewien eksperyment. Postanowiłem bez wychodzenia z domu, w jednym "miejscu", kupić wszystkie prezenty. Amazona nie mamy, więc wybrałem empik. Część była oczywista do wybrania, bo już wcześniej upatrzylem sobie niektóre prezenty, jednak nad szukaniem innych, spędziłem trochę czasu. Niby w empiku mamy duży wybór, jednak przychodzi taki moment w poszukiwaniach, że stwierdzamy " nic tu nie ma" . Na szczęście, koniec końców, udało mi sie skompletować cały "zestaw".

Było to najszybsze i chyba jedno z najprzyjemniejszych, poszukiwań prezentowów świątecznych, jakie w swoim krótkim życiu odbyłem.

Chyba coraz częściej sięgamy do internetu, aby wybrać prezent. Niekoniecznie kupić, a tylko po to, żeby przejrzeć ofertę i ceny. Nie uciekniemy przed tym, jednak sklepy stacjonarne bedą istnieć zawsze i fajnie jest sie wybrać do np. księgarni, wziąć w rękę książkę, przeczytać fragment i zastanowić sie komu możemy ja podarować.


Wesołych Świat ( a na życzenia noworoczne mamy jeszcze czas :)




0 komentarze:

Prześlij komentarz