wtorek, 25 grudnia 2012

Jak smakuje Żubr przy Kominku?

W ostatnich dniach po sieci, krąży reklama, w której gwiazdą już nie jest żubr, a nasz poczciwy król blogosfery....Kominek. Uważam że reklama naprawdę się udała. Dałbym jej 4+, a nawet 5- na zachętę i po blogerskiej znajomości.



Reklamuje on piwo. Nie byle jakie piwo, a żubra. Lubię żubra, a wręcz go ubóstwiam, ale jego ciemnozłoty brat nie zasmakował mi. Pierwszy raz w ustach mych, wylądował już dawno, tuż po jego " pierwszej" premierze. Było to kilka miesięcy temu. Nie ma co owijać w bawełnę, był po prostu niesmaczny.

W Kominkowej reklamie zauważyłem, że teraz ciemnozłoty ma nową, bogatszą recepturę. Skłoniło mnie to zakupu piwa, żubr ciemnozłoty sztuk jeden. Oczywiście tylko na potrzeby testu :)


Jak wiadomo na pusty żołądek alkoholu nie spożywamy, więc podsmażyłem sobie kurczaka i zjadłem go ze świeżą bagietką i sosem czosnkowym. W międzyczasie popijałem żubra. 

Mój obiad, a właściwie obiadokolacja.

Jak smakuje? Zaskakująco dobrze. Chyba ma w sobie mniej goryczy, niż zwykły żubr. Jeżeli ktoś lubi żubra to nie będzie pluł, po wypicia ciemnozłotego. Najlepiej jeżeli spróbujcie sami, ja nie jestem ekspertem od piwa. Ja po prostu lubię je pić :)



A tak wygląda od środka.


Jego ciemnozłoty kolor. Pięknie prezentuje się w profesjonalnym
kuflu marki Coca-Cola

A to był mój deser.

0 komentarze:

Prześlij komentarz