środa, 5 września 2012

Wielki powrót REPORTERA


Kilka lat temu powstał REPORTER,  nowa marka odzieżowa, która przez pewien czas była liderem na polskim rynku. Jednak nie dała rady pokonać kryzysu i upadała. W zeszłym roku została odkupiona i tchnięto w nią trochę życia. Nie wiem dokładnie która kolekcja była zrobiona jako pierwsza pod skrzydłami nowych właścicieli (posiadają również sklep internetowy www.answear.com ), ale wiem jedno, że najnowsza kolekcja tj. jesienna jest świetna.

U szczytu popularności REPORTER produkował naprawdę fajne ubrania, kilka z nich gościłem w swojej szafie. Jednak później gdy nadeszły problemy w ich sklepach nie można było już nic ciekawego znaleźć. Cieszę się że powrócili w takim stylu. Mam nadzieję że tendencja będzie jedynie zwyżkowa.

Muszę pochwalić ich logo. Według mnie jest lepsze niż poprzednie.

Stare logo


Nowe logo




Teraz czekam tylko aż powstanie więcej sklepów. W Warszawie, a właściwie poza nią znajdują się dwa sklepy. Jeden w Jankach a drugi w Markach.

Aktualnie szukam jakiejś kurtki na jesień więc postanowiłem na własne oczy zobaczyć te kolekcję w sklepie. Pojechałem (a podróż ta nie była krótka), zobaczyłem, przymierzyłem. I.... Spodobało mi się. Co prawda jeszcze w sklepach nie ma pełnej jesiennej kolekcji, ale to co już jest oraz pozostałości poprzedniej przypadły mi do gustu. Może nie wszystko zrobiło na mnie tak piorunujące wrażenie, jak najnowszy lookbook, ale kilka rzeczy sobie upatrzyłem i jak tylko finanse pozwolą kupię je. Jak już do tego dojdzie to na pewno zobaczycie je na blogu :)

Kilka zdjęć z najnowszej kolekcji:









REPORTER: www.reporter.com.pl
                     www.facebook.com/RPOR.REPORTER

ANSWEAR: www.answear.com
                     www.facebook.com/ANSWEARcom
   
                      

2 komentarze:

Kurtka na 3 zdjęciu jest świetna!

Mi najbardziej spodobała się ta z pierwszego zdjęcia

Prześlij komentarz