sobota, 15 września 2012

Soul Food Bus stacjonarnie





W piątkowe popołudnie wybrałem się na poszukiwania plecaka oraz laptopa na studia (możecie mi doradzić w kwestii pleckach bo nie mam pojęcia jaki kupić). Niestety za duży wybór też jest zły i nic nie wybrałem. Postanowiłem że kolejną próbę podejmę po weekendzie.

Jednak nie mogłem wrócić bez żadnej zdobyczy, a że byłem głodny, hańbą byłoby wrócić z pustym żołądkiem. W czwartek Soul Food Bus ogłosił na swoim profilu na Facbooku, że maja nową, stałą miejscówkę. Powstała ona przy Stacji Balon. Wcześniej stali tam tylko w weekendy.

Nie tracą czasu skierowałem się na miejsce. Byłem ciekaw co tam zastanę. Kolejnego busa, przyczepę, a może jakiś kontener lub drewnianą budkę. Gdy już dotarłem do celu okazało się że stoi tam czerwono brązowa przyczepa. Moje przeczucia okazały się słuszne. Bardziej podoba mi się ich bus, jednak przyczepa tez jest spoko.

Tutaj kolejka się już pomniejszyła :)

Spodziewałem się 2-3 osobowej kolejki, myliłem się. Stało tam jakieś 10 osób. Było to pewnie spowodowane tym że dopiero otwierali i nie zbierali jeszcze zamówień. Po zamówieniach. Rozpoczął się proces przygotowywania. Trwało to dosyć długo.

Nowe menu

Ja tego dnia nie skusiłem się na żadną nowość, ale myślę że wkrótce czegoś spróbuję. Kupiłem zwykłego burgera "CHEESE BACON" (14 złotówek). Jak już wcześniej wspomniałem czekałem na swoje zamówienie dłuuuuższą chwilę....ale czas ten mi się nie dłużył. Sam nie wiem dlaczego chyba dlatego że lubię oglądać jak go przygotowują, a może po prostu, lubię food trucki.

Akcja


Dostałem swoje zamówienie. Odpakowałem i ugryzłem.


Zapakowany
Odpakowane, nie ugryzione

Powiem Wam szczerze że nie było idealnie ani bardzo dobrze, było dobrze/poprawnie. Może wołowina była za mocno wysmażona, bacon też i sos zdążył zmoczyć bułkę, ale wszystko zachowało swój  smak. Był dobry, wołowina za mocno wysmażona, ale nadal była soczysta. Składniki jak zawsze świeże. Zjadłem go z przyjemnością. Może burger był niedoskonały, jednak wybaczam im to. Pierwsze dni są najtrudniejsze. Nie wszystko jeszcze działa, ale na pewno zadziała. Trzeb tylko trochę popracować. Przemiła obsługa. Poprosili mnie o drobne, których potem nawet nie policzyli, duży plus, ale nie dlatego że ich oszukałem czy coś... zresztą nie ważne.

Soul Food Bus mam Wam tylko jedno to powiedzenia. Widzimy się za tydzień i mam nadzieję że mnie nie zawiedziecie.



AKTUALIZACJASoulFoodStacja została przeniesiona! Aktualnie znajduje się na ul. Wał Miedzyszyński 407, tuż przy odkrytych basenach. Miejsce zaznaczone jest sztućcami na mapce.


0 komentarze:

Prześlij komentarz