piątek, 7 września 2012

INSPIRACJE


Znowu pada... Jesień przyszła, czas się przyzwyczai do nieciekawej pogody. Aby trochę polepszyć sobie i Wam humor, przygotowałem (jak co tydzień) INSPIRACJE.


Na pewno nie będzie to nic związanego z deszczem, a wręcz przeciwnie raczej ze słońcem.


Okulary Sunski. Najbardziej w nich, spodobała mi się ich kolorystyka. Cena bardzo przystępna bo jedyne 38$ + 5$ (przesyłka międzynarodowa). Około 140zł za okulary z filtrem UV oraz polaryzacją. Nieprzeciętna kolorystyka i to na czym zależy nam (chyba) najbardziej, jest to że raczej nie spotkamy kogoś, kto będzie nosił takie okulary. Już wiem co zagości na moim nosie w przyszłym roku.







Rush to kolejna czołowa, polska firma streetwear'owa. Na początku tego roku stworzyli świetną bluzę. Od kiedy ją zobaczyłem, nie mogę o niej zapomnieć i mam ogromną ochotę ją kupić. Tylko czy 300zł na jedną bluzę to nie za dużo? Co prawda nie jest to typowa bluza i można ją używać jako kurtki, ale nic to nie zmienia i nadal kosztuje 300zł, za które to mógłbym kupić np. kurtkę na jesień od Turbokolor.


Zakończmy to kolorowym akcentem. Nixon to firma która produkuje naprawdę fajne zegarki, każdy znajdzie coś co przypadnie mu do gustu. Nie przepadam za elektronicznymi zegarkami, ale ten mi się spodobał.

Kickstarter: www.kickstarter.com
                   www.facebook.com/Kickstarter

Sunski: www.sunskis.com

Rush: www.rushdnm.com
         www.facebook.com/pages/RUSH-dnm

Nixon Polska: www.nixonnow.pl
                      www.facebook.com/nixonpolska



4 komentarze:

Woo! Nie zastanawiaj się, bierz bluzę!

Mamy jeden głos na TAK. Czekam na więcej :)

to ja przekornie na NIE 'za' bluzą ;-) Moim zdaniem rękawy i kaptur średnio układają się .. wyglądają plastikowo.. Pomysł fajny.. ale nie pałam miłością do niej. Czyste wzorowanie się na amerykańskich basebolówkach.. (czy jak to się tam pisze)
:-)

Zresztą, ładnemu we wszystkim ładnie, prawda?? :)

Mamy remis 1:1

Może na zdjęciu wyglądają plastikowo, ale na żywo wyglądają jak z prawdziwej skóry. Nawiązania do amerykańskich basebolówek nie zauważyłem.

Bluza mi się podoba i raczej do wyglądu nie trzeba mnie zachęcać lub zniechęcać :)

Prześlij komentarz