piątek, 21 września 2012

INSPIRACJE



Czesław Mozil rozpoczął karierę w przemyśle modowym. Stworzył markę "Czesiociuch", jak na razie projektuje tylko dla dzieci, ale mam nadzieję że wkrótce pojawią się ubrania dla dorosłych.
Jest jednak bluza i spodnie które już teraz chciałbym mieć w swojej szafie.























Ostatnio Vistula urządziła pokaz, na którym pokazała najnowszą kolekcję, jesień/zima 2012. Stworzyli piękną kolekcję, zawiera w sobie zarówno klasyczne garnitury, jak i kolorowe wariacje.






Przy kolorach jesteśmy, więc już przy nich zostańmy. Jednym z kryteriów które bierzemy pod uwagę, podczas wyboru telefonu to wygląd. Liczy się dla nas kształt, kolor, materiały z jakich wykonano telefon itp.
Apple zaprezentowało iPhone5, jednak nie jest on rewolucyjny pod względem stylistycznym.
Wczoraj zobaczyłem najnowsze telefony HTC i.... Jestem zachwycony. Taki telefon chce!



 


 Dobry brytyjski samochód to podstawa. Dzisiaj proponuję Wam Astona Martina Vanquish. Piękno w najczystszej formie.



















2 komentarze:

Vistula omomomomom!
Podoba mi się.
Jeśli chodzi o Czesiociuch, to spodnie z obniżonym krokiem do mnie nie przemawiają, u dzieci już w ogóle. Wyglądają jakby miały pampersy.

Spodnie z obniżonym krokiem, też do mnie nie przemawiają, jednak te mają w sobie coś wyjątkowego, co sprawia że chciałbym je mieć u siebie w szafie.

Prześlij komentarz