wtorek, 18 września 2012

MediafunLAB


Konferencje mogą być ciekawe, ale zwykle bywają nudne. Z reguły mamy ochotę, jak najszybciej z nich uciec. Nasz początkowy zachwyt (który zrodził się z ciekawego/chwytliwego tytułu), przeradza się w ogromne rozczarowanie, zawód.

Jednak wczoraj poznałem przepis dzięki któremu "upieczemy", naprawdę smakowitą konferencję. Głównym składnikiem jest Maciej Budzich (składnik trudny do zdobycia, w Tesco go nie znajdziecie), maaaaasa interesujących ludzi oraz nietypowe dla tego typu wydarzeń miejsce. Wszystko dokładnie wymieszaj i gotowe. Podawaj na ciepło, zwłaszcza ludzi.

Tegoroczny/e MediafunLab skupiało się wokół vlogerów, youtuba, programów partnerskich (wrzuta.pl uruchomiła swój program), komercjalizacji i wszystkim co z tymi zagadnieniami związane.
Ja jak sami wiecie nie tworzę na youtube, mimo to byłem tym wszystkim mega zainteresowany. Może nie każdy panel był (dla mnie), aż tak interesujący, jednak ogólna ocena jest bardzo wysoka.
Każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Na pewno było dużo humoru, dyskusji, twórcy mieli naprawdę wiele przydatnej wiedzy do przyswojenia.

Tetar Kamienica w którym to odbyła się konferencja, jest naprawdę ciekawym miejscem. Od samego początku, zrobił na mnie wrażenie. Pięknie odnowiona kamienica, a w niej teatr. Przy wejściu poczułem się jak gwiazda, w bramie czekał czerwony dywan. Teatr nie jest ogromny, ale czułem się w nim komfortowo. Sala mieści jakieś 300 osób. Była to wystarczająca liczba miejsc, aby pomieścić wszystkich zainteresowanych. Muszę pochwalić teatralne fotele, które były bardzo wygodne. Nie odczułem tych kilku godzin siedzenia, w jednym miejscu. Najbardziej przeszkadzało mi to kolorowe oświetlenie na scenie, po pewnym czasie rozbolały mnie oczy.

Mimo tego że panele były przerywane, ze względu na brak czasu, konferencja i tak się przedłużyła. Według mnie powinna trwać dwa dni. Jednak będzie to na pewno trudniejsze do realizacji.
Po każdym panelu powinna być krótka przerwa, choćby 5 min. Ciągłe siedzenie i oglądanie wszystkiego "ciurkiem" mogło męczyć.

Nie będę już wspominał o wczesnej godzinie..... 10!? Jestem blogerem nie wstaje przed 12 :) Jednak dla MediafunLab zrobiłem wyjątek.

Po konferencji odbył się after w Chwila Da Klub. Organizacja (chyba mogę taki ich nazwać) Doceń Polskie (www.facebook.com/docenpolskie) ufundowała MediafunBRO(czyli piwo). Można było poczuć się jak w PRL, karteczki z napisem MediafunBro wymieniało się na piwo.
Usiadłem przy ekskluzywnym stole, do które mogły przysiąść się jedynie osoby, z mała liczbą subskrypcji lub bez konta na youtube. Jak zawsze rozmowy toczyły się do późnych godzin nocnych.

Kolejny raz poznałem świetnych ludzi, atmosfera była genialna, nie było niepotrzebnego patosu. Każdy na pewno będzie miło wspominał te konferencję i nie może doczekać się następnej.

Kilka zdjęć. Niestety, ale aparat dosyć szybko mi się rozładował i nie mam wszystkiego uwiecznionego:




Krzysztof Gonciarz  (www.facebook.com/kgonciarz)

Krzysztof Gonciarz i przedpremierowy pokaz spisu treści jego najnowszej książki


Ilona Patro z agencji Heureka, prowadzi boga www.blogostrefa.com

Ilona Patro Krystian Cieślak (orgaznizuje Blog Forum Gdańsk),
Tomek Sulewski (Orange ),  Roman Jędrkowiak z (ADHD Warsaw)




Rojo, Rock, Kina, Adam z MacieCioszki, Kamil Scheicht
"Początkujący" vlogerzy min. Broszka, Marco Prezentuje

Zegmarek (www.youtube.com/user/zegmarek)


Ich chyba nie muszę przedstawiać



Inne osoby których nie wymieniłem wcześniej:

Pihont: www.youtube.com/user/pihont

Polimaty: www.youtube.com/user/Polimaty

Twórcy Grażyny Żarko
: www.youtube.com/user/grazynazarko

AloneInSpace89
: www.youtube.com/user/AloneInSpace89

Ameryka w Pigułce: www.youtube.com/user/marhon89/

Klaudia Klara Vlog: www.youtube.com/user/KlaudiaKlaraVLOG

Łukasz Jakóbiak: www.youtube.com/user/20m2Lukasza

Podróżniccy: www.youtube.com/user/podrozniccy

Lekko Stronniczy
: www.youtube.com/user/lekkostronniczy

Cezik: www.youtube.com/user/ascezik

Matura To Bzdura: www.youtube.com/user/MaturaToBzduraTV

5 komentarze:

Ciekawa relacja, a fotkę pożyczę (podpiszę oczywiście:)

I dzięki za uświadomienie, że to nie iTaxi, a myTaxi ;)) choć i tak nie wygram, bo telefon padł.

do zobaczenia na kolejnym zlocie!

Dziękuję i proszę bardzo :)

Oby na rynku nie pojawiły się kolejne firmy, z "taxi" w nazwie, bo się kompletnie pogubimy.

przepraszam, że się czepiam ale tu chodzi o Broszkę :)
Taką przypinaną do ubrań :)
bo w imtalkingjbrooch (długie, wiem...) brooch to właśnie broszka...

@Broszka Mój błąd, nie wiem dlaczego napisałem przez "ż". Poprawiłem, mam nadzieję że się nie gniewasz :)

Nie śmiałabym nawet :) dzięki :)

Prześlij komentarz