sobota, 12 stycznia 2013

Zimowe zakupy u PTNS


Zima powróciła. Był to efektowny powrót, takie wejście smoka. Wczoraj wieczorem, a właściwie nocą, rozpętała się prawdziwa zamieć. Czekałem tylko jak zza rogu wyskoczy niedźwiedź polarnym.

 Stwierdziłem więc, że to świetna okazja aby zaprezentować Wam, mój ostatni zakup u Pan Tu Nie Stał.
 W tym roku postanowiłem zaopatrzyć się w czapkę, której skutecznie unikałem przez kilka ostatnich zim. Wybór padł na PTNS. Błękitną czapkę z pomponem oraz napisem RYSY 2499. Od momentu kiedy założyłem ją pierwszy raz, stała się ona nieodłącznym elementem mojego ubioru, w zimowe dni. 

Oryginalne zdjęcie
To zdjęcie oraz te na samej górze "podrasowałem" w aplikacji Snapseed


Wraz z czapką zamówiłem bluzę "cześć", jednak okazała się za mała. Muszę ją wymienić na inną....

 Ostatni najmniejszy, ale nie najmniej ważny przedmiot to przypinka. Idealna na każde spotkanie przy "odrobinie" alkoholu :)


www.pantuniestal.com




0 komentarze:

Prześlij komentarz