środa, 23 stycznia 2013

Lekko Stronnicza audycja



Ostatnio mam problem, ze wstawaniem na czas. Gdy dzwoni budzik, najpierw mam nadzieję, że jeszcze śnię, potem gdy uświadamiam sobie, że to nie sen, wyłączam go. Kładę głowę z powrotem na poduszkę i rozpoczynam walkę z samym sobą. Z jednej strony "chcę" wstać, aby dotrzeć na czas, na jakże "ciekawe" wykłady, a z drugiej czeka na mnie ciepłe łóżko, z mięciutką poduszeczką i kołderką, która aż się prosi o to, żeby się w niej zanurzyć. Częściej wygrywa moje łóżko i zamiast wstać o 8 wstaje jakieś 2 godziny później. Wiem, wiem że mam ciężkie życie, bo kto by miał tyle sił, aby codziennie wstawać później niż powinien. Nie martwcie się o mnie, jak na razie daję radę.

Jednak dzisiaj był jeden z tych wyjątkowych dni kiedy to wstałem wcześnie rano, bo już o 7:50.  Powodem tego nie byli robotnicy którzy codziennie o 7 rano wyburzają ściany w mieszkaniu nade mną (zastanawia mnie jakim cudem mają tam jeszcze coś do wyburzania).


Wstałem specjalnie po to żeby posłuchać lekko stronniczej audycji, o bardzo wymownym tytule "Co tak wcześnie?!" Za mikrofonami siedzą: DJ Karol i DJ Włodek. Znani jako słynny "Lekko Stronniczy" duet. Gwiazdy YouTuba, wirtuozi muzyki (szczególnie rapu), mistrzowie ciętej riposty.

Godzinna audycja 8-9, obudziła mnie i umiliła mi nie tylko poranek, lecz cały dzień. Jest wyśmienita muzyka, są wiadomości z krainy absurdu , pogoda prosto z Jamajki, a to wszystko okraszone mailami od słuchaczy/widzów. Mieszanka idealna. Polecam wszystkim którym nie chce się wstawać i potrzebują energetycznej audycji, bez miliona reklam i konkursów co minutę.

Tutaj możecie posłuchać audycji:

0 komentarze:

Prześlij komentarz