środa, 16 stycznia 2013

Obiad z Radomską



Wczoraj (tzn. w poniedziałek) na facebooku wrzuciłem zdjęcie, obrazujące jeden z największych dylematów w moim życiu. Co wybrać na obiad? W jednym narożniku stanęła nasza zwykła polska fasola, wraz z trenerem boczkiem i kiełbasą. W drugim, mix fasoli wraz z panem kabanosem. Po zaciętej walce wygrał mix z kabanosem ( zawierającym 68% mięsa, więcej niż się spodziewałem).

Fasola nie była moim głównym celem, podczas wyprawy do sklepu. Poszedłem tam głownie po najnowszego Newsweeka, w którym znajduje się wywiad z Radomską ( autorka bloga Mam Wątpliwość).

Fasolowy mix oceniam na 4+ wszystko smaczne, ale niektóre ziarna fasoli wydawały się lekko twarde. Najważniejsze że było szybkie oraz proste w przygotowaniu.

To był blogerski obiad. Wywiad z Radomską umilił mi go. Szkoda że był taki krótki.



Okładka ;)




2 komentarze:

Dwa ostatnie zdjęcia - "nakarm Radomską" :))

Mogłem przerobić tytuł z Newsweeka i podpisać jedno ze zdjęć "Radomska (da)jesz"

Prześlij komentarz