środa, 14 listopada 2012

Nawet gdy jest źle nie poddawaj sie!



W ostatnich dniach przekonałem się (i to kolejny raz), ze obojętnie jak jest źle, trzeba walczyć do końca. 

Dlaczego? Bo zawsze jest cień nadzieji i powinnismy wierzyc w siebie do samego konca. Możemy myśleć ze to już koniec, ze nic nam sie nie uda, ze właściwe to już nie ma co sie starać, bo jesteśmy na przegranej pozycji, jednak właśnie w takich chwilach, kiedy nie mamy nic do stracenia, powinnismy wszystko  postawić na jedna kartę. 

Ja zawsze wierzę ze sie uda. Mogę mówić ze przegram, ale w głębi mojej duszy, zawsze będzie się tlił płomyk nadziei.

4 komentarze:

Jak mi ten wpis pasuje do tego co u mnie teraz. Pomogłeś choć trochę takimi słowami ;)

Zgadzam się. Nie raz chciałam zwątpić, gdy coś się nie udawało kilka razy. Ale wystarczyło spróbować ten jeszcze jeden, ostatni raz - i pstryk - udało się:)

życzę powodzenia!

@Glam Paula Cieszę się że poprawiłem Ci humor :D

Prześlij komentarz