środa, 24 października 2012

INSPIRACJE




Dawno nie publikowałem INSPIRACJI. Teraz nadszedł czas aby do nich powrócić.

Wczoraj na facebooku opublikował zdjęcie noża, nowej marki MG Home (stworzoną przez Magdę Gessler). Spodobał mi się, jednak zajmuje dużo miejsca. Idealnym rozwiązaniem byłby taki zestaw noży.


Teraz oprócz noża, namiotu i innych niezbędnych przedmiotów, warto zabrać na biwak, taką oto tematyczną koszulkę, wyprodukowaną przez "Pan Tu Nie Stał".
Ten weekend może nie należał do najbardziej szalonych i imprezowych w moim życiu lub najbardziej pracowitych, ale jedno wiem na pewno. Nie zmarnowałem go, bo dobrze się wyspałem. Mam nadzieję że starczy mi to na najbliższy tydzień.
Jednak mimo to chciałbym znaleźć się w cichym, spokojnym miejscu, gdzie nikt mi nie będzie przeszkadzał. Taki wiejski domek nad brzegiem morza lub jeziora. Ten który znalazłem jest idealny. Jest to nowoczesna wersja domku pasterskiego.







 Jesień rozpoczęła się znakomicie. Weekend był naprawdę przyjemny, oby więcej takich dni.


0 komentarze:

Prześlij komentarz