niedziela, 17 lutego 2013

INSPIRACJE


Jeremy Scott znany jest z nietypowych projektów. Jego współpraca z marką Adidas, za każdym razem, owocuje świetnymi ubraniami. Czasami można zastanawiać się nad praktycznością tych rzeczy, ale cytując znanego milionera Piotra Kaszubskiego "Who cares?"


Niektóre zdjęcia są lekko przycięte bo nie zmieściły mi się w okienku.

Pierwsze buty są może zbyt widowiskowe, jednak te spokojnie mógłbym nosić.

But to czy maskotka? Oto jest pytanie!


Ach...Pięknie ułożyłem te zdjęcia :)

Przydałoby się więcej takich ubrań na ulicach.


 A oto jeden z najbardziej minimalistycznych domów jakie widziałem. Posiada dach i dwie szklane ściany. Wewnątrz też nie ma przepychu. Kilka mebli i kominek. Chciałbym mieć te zielone fotele u siebie.
Zrobiłem dla Was drewniany mix.
 

Mr. Brainwash nie wiadomo, czy jest geniuszem który nagle doznał olśnienia, czy szaleńcem który został stworzony przez Banksy'ego. Obojętnie kim jest, trzeba przyznać że sztuka, którą oferuje sowim odbiorcom, jest godna uwagi.



Na koniec porcja muzyki. Każdy powinien odnaleźć coś dla siebie. Ja polecam wszystko razem i każdy utwór z osobna.

0 komentarze:

Prześlij komentarz