wtorek, 26 czerwca 2012

Thingo.pl - Wymień się!



Otrzymałem zaproszenie do beta testów strony thingo.pl Jest to portal służący do wymiany przedmiotów oraz usług. Jak na razie serwis nastawił się głównie na osoby z okolic Warszawy. Genialnym pomysłem na promocje portalu było, ( i nadal jest) organizowanie spotkań, na których uczestnicy, mogli prowadzić realną wymianę. Spotkania tez były również, możliwością do, zdobycia kodu aktywacyjnego, do wersji beta strony. Promowanie jej w świecie rzeczywistym, z zerową reklamą w internecie ( nie widziałem żadnej ) jest dość odważnym krokiem. Jednak jest to skuteczny marketing. Posiadają już ponad 2 tys. fanów na facebooku (https://www.facebook.com/THING0). Przypominam że strona jeszcze jest  w fazie beta! Kilka dni temu wprowadzono możliwość zapraszania  znajomych co jest według mnie jest zwiastunem przejścia strony z fazy roboczej, próbnej do fazy ostatecznej w której serwis będzie otwarty dla wszystkich użytkowników.
Teraz zabieram się za umieszczenie pierwszych przedmiotów w serwisie. Mam nadzieję że uda mi się wymienić parę niepotrzebnych (przydatnych dla kogoś innego) przedmiotów na coś wartościowego :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz