czwartek, 16 lutego 2012

Reguły gry


Nowy serial produkcji TVN... 7! Tak, nowy serial nie jest emitowany na flagowym programie grupy ITI ale na dawno zapomnianym TVN7. Jedyne co mi się z tym programem kojarzyło to stare filmy typu "Akademia policyjna" lub serialem "Przyjaciele". Wygląda na to że chcą odświeżyć wizerunek tego programu i zwiększyć jego oglądalność i dobrze. Jeszcze dzisiaj odbędzie się premiera najnowszego sezonu "Dwóch i pół" z
Ashtonem Kutcherema, a także "Californication". Myślę że te seriale ściągną nową, młodą widownie przed ekrany.
Za bardzo się rozpisałem, wrócę do nowej produkcji czyli "Reguły gry". W serialu grają znani aktorzy którzy nie w jednym serialu już grali. Na szczególną uwagę  (według mnie) zasługuje Paweł Wilczak, którego znamy z takich seriali jak np. "Kasia i Tomek" czy "Usta usta".  "Reguły gry" mogą odrobinę przypominać "Jak poznałem wasza matkę". Piątka przyjaciół z czego jeden jest "Zawodowym" podrywaczem. Pilotażowy odcinek bardzo mi się spodobał i mam nadzieję że czeka nas tylko tendencja wzrostowa. Jest to serial komediowy. Może powtórzy sukces "Przepisu na życie"? Jak na razie będzie emitowany w czwartki o 20.

0 komentarze:

Prześlij komentarz