czwartek, 23 maja 2013

To jest ten czas



W życiu prawie każdej osoby przychodzi moment w, którym postanawiają prowadzić zdrowszy tryb życia. Zaczynaja ćwiczyć, zmieniają dietę itd.
U mnie rownież nadszedł ten dzien. Stwierdziłem, że leżenie do góry brzuchem, już mi sie znudziło i czas wprowadzić trochę ruchu do mojego życia. Dieta nie jest mi potrzebna, ale myślę że bieganie dobrze wpłynie na moje samopoczucie i zdrowie. 
Dzisiaj pierwszy "trening" i mam nadzieje że nie ostatni.

Koszulka z BFG2012, przydała się :)


<BIEGNE> <BIEGNE> <BIEGNE> <BIEGNE> <BIEGNE> <BIEGNE> <BIEGNE> <BIEGNE>

Wróciłem i jestem pozytywnie zaskoczony. Myślałem, że straciłem kondycję, a tu okazało się, że nie jest aż tak źle. Wyszedłem na jakieś 40 minut, z czego biegałem około 25. Nie padłem na ziemie, wołając o pomoc, nie zwymiotowałem z wycieńczenia i zawał serca też mi się nie trafił. Było jak najbardziej OK. 
Bieg był podwójnie udany ponieważ odnalazłem rownież kupony zniżkowe od mytaxi. Ja znalazłem o wartości 15zł, nie wiem czy występują inne nominały. Podobno są ukryte niedaleko dużych żółtych "iksów" 



Dzisiaj pogoda nie dopisuje, ale powiedział już A więc muszę powiedzieć B.

0 komentarze:

Prześlij komentarz